Postgraduate in Fashion Product Management em Barcelona - Espanha

Moda / Design > Moda
Postgraduate in Fashion Product Management
Modalidade
Presencial
Tipo de Curso:
Pós-graduação
Preço:
12.500 euros
Solicite informação sem compromisso
IED Istituto Europeo di Design - sede Barcelona
Pós-graduação - Postgraduate in Fashion Product Management - Barcelona - Espanha
Nome
Sobrenome
E-mail
Telefone de Contato
Estado
Cidade
CPF
Perguntas

Para enviar a solicitaçao, você deve aceitar a política de privacidade

Enviar Solicitação
* Campos obrigatórios



Preencha os campos corretamente
Por favor, aceite a política de privacidade para enviar a solicitaçao

INFORMAÇÃO BÁSICA POLÍTICA DE PROTEÇÃO DE DADOS

ResponsávelEducaedu Business, S.L., domiciliada na Rua Gran Via 81, 5ª Planta Apartamento 1, 48011 Bilbao (Vizcaya). E-mail de contato: contacto@educaedu.com. E-mail de contato do Responsável pela Proteção de dados: delegadoprotecciondatos@educaedu.com.
FinalidadeGestionar o envio de solicitações de informação requeridas pelo usuário. Gestionar o envio de comunicados promocionais e informativos próprios e de terceiros sobre formação, derivadas do serviço de orientação acadêmica do portal.
LegitimaçãoConsentimento do interessado.
DestinatáriosEmpresas do grupo Educaedu Business, S.L., e as Instituições de Ensino para as quais o usuário solicitou informação.
DireitosAcessar, retificar e excluir os dados, bem como outros direitos, coletados nas informações adicionais.
Informação AdicionalAs informações adicionais e detalhadas sobre nossa Política de Proteção de Dados pode ser consultada no seguinte link "Proteção de Dados".
Loading...
Descrição de Postgraduate in Fashion Product Management
Conteúdo:
Fashion Product Management.

Continuing Study Programs - Barcelona

The Postgraduate in Fashion Product Management focuses on giving a strategic view of how fashion products operate, taking into account positioning and brand values. It shows how to optimize collections from the initial idea to the end consumer in order to make our proposals different from those of the competition by providing an overview of the product processes (efficient direction and management), marketing and communication strategies and mechanisms for inspiring and developing trends with their roots in creativity and culture.

The content of the curriculum aims to develop a balance between the analytical and creative aspects that fashion product professionals need to control, plus an understanding of all the functional areas (retail, visual, art direction, communication) with which they must be linked to in order to integrate the product to be marketed into a 360º brand strategy.

Factors such as the structure of the product, the size of the range, the style of the collections, the degree of innovation that they include, the chosen price, the time management of the process and the final quality of the product are all part of this complex, internal world that characterises the different fashion brands. All the decisions made regarding these factors are the result of a 360° brand strategy and an efficient business model.

  • CREDITS: 30*
  • START DATE: JANUARY 
  • DURATION: 3 MONTHS
  • ATTENDANCE: EVENING
  • LANGUAGE: ENGLISH
Gostaria de saber mais sobre esse curso?